Een warme start.

27 juli 2019 - Flensburg, Duitsland

Op pad in Denemarken na een enerverende treinreis. Wil heeft mij ruim op tijd in Deventer afgezet. In de bijna lege trein kwam ik al snel in gesprek met nog een Denemarken reizigster. Ze gaat er varen en fietsen. In Osnabrück ging het fout. Een uitgevallen trein zorgde voor een dubbel aantal fietsers mét fiets natuurlijk. Als haringen in een tonnetje naar Hamburg. Waar we in een praktisch lege trein zijn overgestapt. Inmiddels wel tussen al die fietsen en mensen gesproken met een Duits stel dat een stukje van de route gaat rijden. In de trein 50 Gr. Maar nu een lekkere 24. Dus op de fiets en karren maar

PhotoCollage_20190727_183442290

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Digna:
    27 juli 2019
    Ondanks de hobbels onderweg ben je al aardig op weg!
  2. Ed en Yolly:
    27 juli 2019
    Wat een energie! Maar goed dat je daar op de fiets wat mee kan. Veel veilige kilometers. Ed en Yolly
  3. Lisette & co:
    27 juli 2019
    Heel veel succes 🍀 tante Anja...en geniet van dit avontuur! Wij vinden het erg stoer van je...
  4. Miranda:
    27 juli 2019
    Geniet er van. We zullen genieten van je verslag.
  5. Jac van Daal:
    27 juli 2019
    De tour de France is beslist. Nu jouw tour. Zet hem op en geniet ervan. De Vandalen PF probeert je log te volgen.