Van alles wat.

7 augustus 2019 - Gråsten, Denemarken

Gewoon op tijd op met wat miezerige regen. Op mijn gemak alles gedaan en toen het droog was maar een rondje gefietst. Terug op de camping was het lunchtijd. Lekker Deens brood met Hollandse chocopasta. Toch makkelijk die tubes, Jet.

IMG_20190807_135458 En na het volgende regenbuitje maar een wandeling gemaakt. En dan valt het weer op dat hier in Denemarken tussen alle korenvelden hele stukken volstaan met bloeiend onkruid. Volop bloemen voor insecten. Je ziet dan ook overal bordjes met honing te koop. De bijen doen het in Denemarken blijkbaar nog prima. En dan kom je in een keer langs een huisje dat op instorten staat maar wat wel bewoond wordt.

IMG_20190807_133012Het onweer komt eraan dus snel weer naar de camping. Wel regen maar het onweer zet niet echt door. Morgen naar Flensburg. Voor twee nachten een  B&B. Zo hoef ik zaterdag niet in alle vroegte af te breken. De trein vertrekt om 8:15 uur. Vrijdag dus alle tijd om Flensburg te doorkruisen.

Wie denkt dat ik zot ben om te gaan fietsen. Het kan nog beter. Mijn nieuwe buren zijn 3 Nederlandse jongens van begin 20 die met de auto naar Padborg zijn gekomen. Zij lopen met volle bepakking minstens 15 km per dag. Dit was de tweede dag. Hun plan is 4 dagen te wandelen om dan met de auto weer naar huis te gaan. Och dat kan ook.😎😎