6 augustus, bijna terug

6 augustus 2019 - Gråsten, Denemarken

Nadat het afgelopen nacht heeft geonweerd was het vandaag weer lekker fietsweer. Na een km of 15 was ik bij mijn laatste Deense boot in Bojden. Hap zei (dank Boy)  hij en iedereen was binnen

IMG_20190806_092646 Een keer moet ik toch een selfie maken zodat jullie kunnen zien dat het allemaal echt is. Niet schrikken maar zo zie je eruit als je al een tijdje in de tegenwind hebt gefietst en dan op een boot staat vol in de wind.

IMG_20190806_102151

De donkere wolken achter mij latend. Sonderborg was snel bereikt. Nu had ik tijd om een wandeling door deze stad te maken. Maar daar was niet zoveel aan. Vol met toeristen. Ik wilde een terrasje pikken. Maar na een half uur wachten ben ik opgestapt. Dan hoeft het voor mij niet meer. Dus weer opgestapt. Langs de bekende route van de heenweg de stad uit en toen ben ik wat gaan zwerven. Wel mijn doel in de gaten houden. Na Graden zou er een mooie camping zijn. En wat krijg je dan als beloning:

IMG_20190806_084719Een van de vele prachtige kasteeltjes die ik onderweg te zien kreeg en als je dan bij de camping komt blijk je toch weer bijna 80 km te hebben gefietst. Meer dan ik van plan was, maar ja als je eenmaal fietst. Bij Augustenborg heb ik nog een tijdje staan kletsen met een echtpaar uit Werkendam. Waren met de camper op pad om Denemarken te ontdekken. Camper neerzetten en dan twee drie dagen op de e-bike Denemarken ontdekken.

IMG_20190806_150345leuke plaatsen voor de fietsers. Een fiets geeft de plek aan en je hebt je eigen tafel. Tot morgen 😎

1. Boy scholte:
    Leuk maar hap zij hij?
  2. Anja:
    7 augustus 2019
    Boy, ben creatief,zie je die grote bek? Kan alleen een hij zijn 😁😁
  3. Boy scholte:
    7 augustus 2019
    maar is het niet: zei hij?
  4. Anja:
    Oepsie, woordblind???