Aangekomen in Korsor West-Seeland

29 juli 2019 - Korsor, Denemarken

Aangekomen in Svendborg is er maar één N8 bordje, dus dat volgen we ook al twijfelde ik aan de juistheid. Na drie km. bleek het inderdaad een ander stukje N8. Och dan maar sightseeing Svendborg een mooie stad met een garage receptionist die snel een kaartje voor mij printen terug naar de route. 10 km  extra, wie doet mij wat. En dan gaan we weer. Heuvel op, heuvel af. Ik leer al lekker schakelen, alhoewel ik met de kleine bladen moet opletten. Vandaag weer een keer dat het niet werkte. Lopen met de hand pedaal draaien totdat het weer pakt. Leuke taak in de brandende zon. Op een hoekje jus d'orange gekocht voor de vitamientjes. Daar lekker in de schaduw gedronken en gekletst met een Limburgs echtpaar die de route anders om fietsen. Van Nyborg naar Korsor kan alleen met trein. Kaartje in shop

IMG_20190729_124503IMG_20190729_153412gekocht. One person and a bike. You don't need a reserved  place. In de trein controle. Where is tour bike ticket and the reservation. Was het meisje vergeten. Dus ik wilde wel betalen. Laat maar zitten, volgende keer goed kijken. 110 kronen verdiend. Hier op de camping wel stroom genomen om alles op te laden. Krijg ik mailtje van de camping bij Eroskobing. Receptie was nog niet open bij mijn vertrek. Verbaasd dat ik kaartje had achtergelaten. Uw verblijf is voor ons. Eerlijkheid loont. Winst 35 kronen. Dus heb ik hier vanavond maar de "daghap' genomen met een klein biertje. 😂😂 150 kronen dus speel ik quote.IMG_20190729_192802Maar mijn "krank" ?? van mijn pedalen ziet er niet goed uit. Morgen komt de fietsenmaker dus blijf ik hier een dag extra. Ik durf zo niet op pad. Steeds onbewoonde gebieden.  Morgen verder.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade