Het kan verkeren, ??? Km.

31 juli 2019 - Kalvehave, Denemarken

Stortbuien afgelopen nacht, dus vroeg ik me af of ik wel op de fiets zou stappen. Ja natuurlijk zou ik dat en gelukkig rond zes uur werd het rustig. Dus op tijd van mijn matrasje gerold, opgefrist en ontbeten in het keuken gebouw dat bijna iedere camping in Denemarken heeft. Soms volledig geoutilleerd met gratis gas of electra. Soms moet je voor gebruik betalen. En terug naar de ⛺. Het regende alweer behoorlijk. En om acht uur toen alles kletsnat en druipend was ingepakt, hoosde het.

Eigenlijk vond ik dat niet erg. Alleen die hellende bospaadjes waren niet zo lekker. Je schoof van de ene naar de andere kant. In  Magleby nog maar even een mooi huis op de foto gezet.

IMG_20190731_101650

Planning was Naestved, een kleine 80 km. Maar daar was ik al rond een uurtje of half een. Dan maar verder. Dat zou ca 120 km Inmiddels was het zo goed als droog.  Even een hapje gegeten, tosti met koffie. En op weg naar Vordingborg dat werd dan ongeveer 120 km. Maar een stukje route N7 scheelde mooi 10 km. Alleen in Vordingborg zou ik vijf km van de route moeten afwijken voor de camping. En dat doen we niet. Om een lang verhaal kort te maken. Ik sta nu na 140 km in Kalvehave. Zoals jullie zien zijn tent en binnen tent snel gedroogd in de wind

IMG_20190731_173028

en ik bivakkeert in een shelter.

IMG_20190731_173034ondanks de regen die weer is begonnen. Morgen een droge start

Geen natte ⛺ achterop.

1. Tineke:
    31 juli 2019
    Wat ben je toch een topper 😄
  2. Anja:
    1 augustus 2019
    Meer een stijfkop denk ik
  3. Cynthia:
    1 augustus 2019
    Hahaha. Gelukkig is er niemand die je tegenhoudt om in de stromende regen zo’n enorme afstand te fietsen 💪.
    Geniet er van!!
  4. Anja:
    2 augustus 2019
    Ik heb echt wel aan je gedacht. Maar de temperatuur is gewoon ook beter hoor Cynthia