Maribo niet haribo

2 augustus 2019 - Maribo, Denemarken

Hallebolle droog verlaten na een vertrouwd ontbijtje. Kwark met muesli en cranberries. Hier overal te koop in halve liters. Het restant is voor de lunch met een appeltje. En als ik een boterham neem is het een gezond drie uurtje. Op naar de pont. Wil belde toen ik hem zag aankomen. Ik wist niet hoeveel bochten nog te gaan dus nam niet op. Ik mocht nog net oprijden. Anders had ik een uur moeten wachten.

IMG_20190802_092257

Wil heb ik op de boot maar teruggebeld. Ik had toch niets beters te doen.😍😍

Een heerlijke route met veel bospaden langs de kust. Klei met steenslag. Hier en daar nog glibberig van de regen

Wat denken jullie van deze vriendelijke ontvangst in Sakskobing

IMG_20190802_140520

Een ideetje voor de TV en watertoren in Hilversum. Ook in Maribo weten de Denen niets van hun omgeving, drie straten uit de buurt. Dus een rondje Maribo totdat ik een cyclisten shop zag. Nadat hij mij simpel had uitgelegd hoe te gaan vroeg hij of ik uit the Netherlands kwam. Na bevestiging kwam ik niet meer van hem af. Hele verhalen over Eindhoven, Heerenveen en het tennis en schaatsen daar. En hij kw niet uitgepraat over de zesdaagse in Ahoy. Alles bezocht op kosten van Koga en Gazelle.

Nadat het hem eindelijk 😒😒 duidelijk werd dat ik verder wilde, hebben we gedag gezegd. Zo gedoucht, gegeten en gevolgd. Tijd voor mijn leesboek. Tot morgen.